نحوه ثبت نام در دوره های آموزشی داخلی و خارجی

نحوه ثبت نام در دوره های آموزشی داخلی و خارجی آکادمی یشگامان سامانه پایدار

  • کلیه متقاضیان ثبت نام در دوره های آموزشی آکادمی یشگامان سامانه پایدار با مطالعه مشخصات و تاریخ برگزاری دوره های آموزشی و با توجه به ستون پیش نیازهای هر دوره می توانند دوره های آموزشی کارآمد و مورد نیاز را انتخاب نمایند.
  • در صورتی که متقاضیان از طرف شرکت خود معرفی شوند؛ با ارسال نامه معرفی آن شرکت به نمابر88769183 از آن ها پیش ثبت نام به عمل می آید.
  • دریافت وتکمیل فرم تائید ثبت نام در دوره آموزشی و ارسال آن به آکادمی یشگامان سامانه پایدار جهت قطعیت در ثبت نام در دوره آموزشی الزامی است.
  • برای انجام ثبت نام قطعی،لازم است هزینه ثبت نام در وجه آکادمی یشگامان سامانه پایدار به صورت چک تحویل گردیده و یا به شماره حساب 0106205452009 بانک ملی به نام ابولفضل حصاری واریز گردد و کپی فیش به نمابر 88769183 یا تصویر فیش واریزی به تلگرام شرکت پیشگامان سامانه پایدار: https://t.me/Pishgaman_Samaneh_Paydar و آدرس ایمیل آموزش: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت داریدارسال گردد، خواهشمند است در فیش های واریزی ارسال شده حتماً نام و نام خانوادگی شرکت کنندگان،نام شرکت ،نام دوره و تاریخ دوره مورد نظر درج گردد تا درثبت نام متقاضیان اشتباهی صورت نگیرد.
  • متقاضیان می توانند جهت ثبت نام در ساعات اداری به واحد آموزش آکادمی پیشگامان سامانه پایدار به نشانی-سهروردی شمالی، عباس آباد، خیابان کاووسی فر ،کوچه نکیسا،پلاک10، واحد5 مراجعه نمایند و یا با تلفن 88769183 تماس حاصل فرمایند.